• 1
  • 2

Virtual PBX

Inovatia cloud telecom. Descopera serviciul de centrala telefonica virtuala (vPBX) cu mobilitate extinsa si multiple posibilitati.

SIP Trunking

Serviciu de conectare SIP pentru centrale VoIP ce permite scaderea costurilor si accesul facil la comunicatii unificate

Cloud Call Center

Virtual Call Center, serviciul de voce suport clienti , usor de implementat si utilizat.

Uncategorised

Solutie dedicata pentru organizatii mai mari, recomandat peste 100 de utilizatori

  • resurse dedicate (server dedicat customizat pe numarul de useri si trafic)
  • Numere de telefon nationale , internationale
  • customizari de trafic si limite
  • Posibilitate pentru SIP trunkuri proprii, detinute de client

Termeni si conditii de utilizare ai serviciului Iptelis “Virtual Office”

English Version here

 

1.TERMENI SI DEFINITII.Luarea la cunostinta si acceptanta termenilor serviciului.

Serviciul “Virtual Office”,  denumit in continuare “Serviciu” este livrat de IPTELIS NETWORKS SRL, denumit in continuare “Iptelis”  in cadrul unor termeni si conditii specificate in cadrul acestui document denumit in continuare  "Termeni si Conditii" si care poate fi actualizat de catre Iptelis  fara o notificare prealabila. Acesta cuprinde regulile operationale, procedurile precum si alti termeni cuprinse in cadrul acestui document.

http:/www.iptelis.com/termeni-si-conditii

Acest document cuprinde intelegerea  intre Iptelis si Dumneavoastra, denumit in continuare  “Client” ca beneficiar al Serviciului. In cazul in care Clientul este o companie /entitate comerciala ce foloseste acest Serviciu , utilizatorii individuali ce il acceseaza prin intermediul  Clientului ca angajati sau colaboratori, vor fi denumiti in continuare Utilizatori. Termenii, conditiile si obligatiile acestui document aplicabile Clientului vor fi extinse in asa maniera sa se aplice si Utilizatorilor , iar Clientul va fi responsabil de orice incalcare a acestora de catre Utilizatorii sai.
Clientul care foloseste Serviciul agreeaza ca :(a.) Responsabilitatea pentru toti Utilizatorii ce au access apartine Clientului (b.) Clientul are posibilitatea de a accesa, si modifica datele de contact ale Utilizatorilor. (c.)  Clientul are posibilitatea de a accesa informatii despre activitatea utilizatorilor, cum ar fi , dar fara a fi limitat la : accesul la jurnalul convorbirilor, continutul mesajelor si al voicemail-urilor si ale mesajelor fax. (d.) Clientul va furniza suficienta informatie in scris Utilizatorilor pentru ca acestia sa foloseasca Serviciul in conformitate cu termenii si conditiile din in acest document.
Prin completarea procesului de inscriere si de abonare la ServiciuClientul accepta sa prevederile cuprinse in acest document.


2.DESCRIEREA SERVICIULUI

Iptelis va furniza Clientului in termenii acestui contract Servicii de Comunicatii integrate prin Internet ce cuprinde, fara a se limita la : servicii de centrala telefonica virtuala pentru un numar de Utilizatori specificat , alocarea de numere telefonice nationale si internationale, servicii de originare si terminare de apeluri telefonice  catre destinatii nationale si internationale, servicii de voicemail, IVR, email to fax, servicii de posta electronica si mesagerie instant. Orice functii noi ce extend capabilitatile Serviciului vor fi cuprinse si evidentiate  in Termeni si Conditii. Acest Serviciu este disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana si este furnizat “Asa cum este” de tipul “Best Effort”. IPTELIS nu isi asuma responsabilitatea pentru intarzieri, livrari gresite de apeluri sau mesaje sau stergeri accidentale sau provocate ale comunicatiilor Utilizatorilor si a setarilor particularizate a acestora. Pentru a folosi acest Serviciu in parametrii de buna functionare, Clientul este responsabil sa asigure o legatura broadband Internet de buna calitate si a echipamentelor de retea ce faciliteaza accesul la Internet.


Limitari ale Serviciului

  • CURENT ELECTRIC. CLIENTUL IA LA CUNOSTINTA CA SERVICIUL NU ESTE DISPONIBIL, SAU VA AVEA DISPONIBILITATE LIMITATA IN CAZUL UNEI PENE DE CURENT ELECTRIC, DACA TERMINALELE DE COMUNICATII FOLOSITE (TELEFOANE VOIP, DESKTOP-URI) SUNT ALIMENTATE LA RETEAUA DE ENERGIE ELECTRICA.
  • ACCESSUL LA INTERNET. CLIENTUL IA LA CUNOSTINTA CA SERVICIUL NU VA FUNCTIONA DACA NU EXISTA ACCES LA INTERNET. CLIENTUL IA LA CUNOSTINTA CA DACA LEGATURA BROADBAND DE INTERNET NU ESTE IN PARAMETRII CALITATIVI AGREATI (LATENTA MARE, PIERDERI DE PACHETE DE DATE), PARAMETRII DE CALITATE AI SERVICIULUI VOR FI DEGRADATI (SUNET INTRERUPT, ECOU AL TRASMISIEI,ZGOMOT DE FOND MARE).
  • PARAMETRII DE BUNA FUNCTIONARE AI SERVICIULUI AI LEGATURII INTERNET SUNT:
    - LATENTA LEGATURII (INTARZIEREA DE TRANSFER A PACHETELOR IP) MAX 100 MILISECUNDE
    - VARIATIA INTARZIERII IP - IPDV: MAX 50 MILISECUNDE
    - RATA DE PIERDERI DE PACHETE IP: MAX 10-3
    - RATA DE EROARE: MAX 10-4

 

3.INREGISTRAREA CLIENTULUI

Clientul agreeaza la inscrierea sa pentru folosirea Serviciului sa (a.) Prezinte date de contact adevarate, actuale si complete, dupa cum sunt cerute de formularul de inscriere "Datele de inregistrare" (b.) Sa actualizeze cu promptitudine Datele de Inregistrare in cazul unor schimbari pentru a mentine datele de contact actuale si complete. 
Daca Clientul furnizeaza informatii false, incorecte sau incomplete, Iptelis isi rezerva dreptul sa suspende contul Clientului si sa termine furnizarea Serviciului catre acesta.

 

4.CONTUL CLIENTULUI, PAROLE, ASPECTE LEGATE DE SECURITATE

Clientului ce solicita furnizarea Serviciului i se solicita o adresa valida de email si o parola ca parte a procesului de inscriere. Dupa inscriere, Clientul va desemna o persoana imputernicita , care va administra conturile Utilizatorilor denumita in continuare “Administrator Utilizatori”. Acesta va primi prin email un username si o parola denumite "Credentiale de acces" care o va folosi pentru a accesa interfata web de administrare a utilizatorilor si a serviciilor ce sunt asignate de  IPTELIS in cadrul acestui ServiciuClientul ia la cunostinta si agreaza ca aceste date sunt confidentiale si este responsabilitatea sa sa mentina aceste date confidentiale. Clientul este de acord sa notifice imediat IPTELIS daca a observat folosirea a Credentialelor de Acess de catre o persoana neautorizata de Client, sau oricarei alte brese de securitate aparute. CLIENTUL ESTE DE ACORD CA IPTELIS NU VA FI FACUT RASPUNZATOR PENTRU PREJUDICIILE APARUTE (INTRERUPERI DE ACTIVITATE, PIERDERI DE PROFIT, PIERDERI SAU SCURGERI DE INFORMATII, FARA A SE LIMITA LA ACESTEA) PROVENIND DE LA FOLOSIREA SAU FOLOSIREA NEADECVATA A SERVICIULUI DE CATRE CLIENT.

 

5.NUMERELE DE TELEFON VIRTUALE (DID)

IN cadrul ServiciuluiIPTELIS poate asigna Clientului unul sau mai multe numere de telefon „virtuale” din plaja de numerotatie nationala sau internationala.  Clientul intelege si accepta ca nu este proprietarul numarului sau numerelor de telefon asignate de IPTELIS in cadrul acestui Serviciu. Aceste numere de telefon sunt proprietatea IPTELIS sau ale unei terte parti, partener de afaceri al IPTELIS . Clientul agreeaza ca la terminarea serviciului, din orice motiv, un astfel de numar de telefon poate fi reasignat unui alt Client al Serviciului.


Clientul intelege si accepta ca in nici o circumstanta nu va autoriza sau va accepta facturarea de servicii furnizate de un tert furnizor de servicii pe numarul de telefon asignat Clientului. Daca se va intampla acest lucru, IPTELISl isi rezerva dreptul de a termina contul Clientului si de a intrerupe furnizarea Serviciului fara notificare prealabila.

 

6. TARIFE SI FACTURAREA SERVICIULUI

Clientul agreaza tarifele si politica de facturare a IPTELIS. Tarifele abonamentelor, optiunilor si  taxelor apelurilor sunt publice si pot si studiate pe website-ul http://www.iptelis.com. IPTELIS va taxa Clientul in pentru Serviciul pe care acesta il foloseste in conformitate cu lista de tarife. Tarifele sunt exprimate in moneda EURO, si nu contin TVA.


6.1 IPTELIS va factura Clientul in avans pentru abonamentul lunar al Serviciului pe care Clientul l-a ales si care poate contine, in functie de optiunea Clientului un numar de minute incluse catre retele de telefonie nationale. Toate facilitatile si functiile Serviciului, cum ar fi functiile de centrala telefonica gazduita,  voicemail to email, email to fax, IVR, functiile de call Center,  sunt incluse in abonamentul lunar.


6.2 Apelurile de voce sau fax catre destinatiille fara minute incluse in abonament se taxeaza separat. Traficul de voce ce depaseste numarul de minute inclus in abonamentul Serviciului, cat si pentru apelurile catre destinatii ce nu au fost incluse in abonament,  IPTELIS va factura retroactiv, in luna urmatoare a Serviciului. Taxarea se va face pe baza datelor CDR –urilor (Call Detail Records) existente inregistrate de IPTELIS in sistemul sau de facturare. Taxarea se va face in functie de destinatia apelului Clientului si durata convorbirii inregistrata.


6.3. Taxarea apelurilor de voce se va face astfel : Pentru orice apel in retele nationale, fixe ,mobile si internationale, pentru apelurile cu durata pana la un minut, se va taxa un minut intreg, iar pentru apelurile cu durata de mai mult de un minut, dupa trecerea primului minut se va taxa la fiecare secunda, calculandu-se prorata din tariful pe minut destinatiei apelului.

 

6.4 Facturile vor fi emise in prima saptamana la lunii de catre IPTELIS, iar Clientul va avea termen de plata 7 zile calendaristice de la emiterea facturii pentru efectuarea platii. Facturile vor fi emise in Lei, la rata oficiala de schimb a BNR comunicata in data emiterii facturii. Plata facturii se va efectua prin transfer bancar in contul specificat in factura.

 

6.5 Plati partiale. Cand taxele apelurilor catre destinatii ce nu sunt incluse in abonament , sau pentru apelurile peste minutele gratuite incluse in abonament depasesc o valoare stabilita, IPTELIS va solicita plata unor plati partiale cand debitul Clientului atinge o valoare predefinita  pentru apelurile efectuate in luna curenta de facturare pentru mentinerea balantei  de plati in limite admisibile. Ca valoare implicita aceasta limita este stabilita ca fiind egala cu valoarea abonamentului lunar. Aceste plati partiale se vor scade de la plata la urmatoarea factura recurenta catre Client. In functie de volumul traficului de voce al Clientului , IPTELIS poate solicita ori de cate ori este necesar acest lucru pe perioada unui ciclu de facturare lunar, pentru mentinerea balante de plati in limitele admise. IPTELIS va informa Clientul despre necesitatea acestor plati partiale prin email sau contact telefonic, cand valoarea debitului Clientului se apropie de limita.


6.6 Daca Clientul refuza sa efectueze platile partiale pentru a mentine balanta de plati in limitele , IPTELIS isi rezerva dreptul de a limita sau de a suspenda servicile catre Client, pana cand acesta nu va face plata care sa aduca balanta de plati in limitele admise.


6.7 Clientul agreeaza sa plateasca toate taxele apelurilor inregistrate pe contul sau de client, inclusiv toate taxele apelurilor rezultate din folosirea neautorizata a Credentialelor de acces ale  Clientului de catre alte persoane, ce a avut loc inainte ca Clientul sa notifice IPTELIS de acest lucru si de a lua masuri pentru remedierea situatiei. Deasemeni, nefolosirea conturilor Clientului pentru unul sau mai multi Utilizatori pe o perioada nu vor fi folosite ca baza pentru neplata facturii abonamentului.


6.8 IPTELIS isi rezerva dreptul de a modifica taxele catre anumite destinatii si modul de facturare dupa cum este necesar. IPTELIS va face eforturi rezonabile pentru a notifica clientii prin mesaje email, telefonic sau postari pe site-ul www.iptelis.com despre aceste modificari.

 

7. TERMINAREA SERVICIULUI

7.1  Cu exceptia Clientilor cu contract de furnizare a Serviciului pe perioada determinata, Clientii pot alege sa termine oricand furnizarea Serviciului, prin notificare scrisa pe fax sau email. Plata abonamentului pentru luna in cursul caruia s-a facut dezactivarea  nu este returnabila. In luna umatoare, IPTELIS va emite o ultima factura de reglare pentru apelurile consumate neincluse in abonament din luna anterioara si Clientul intelege ca este obligatia lui sa achite aceasta factura.  Este posibil ca IPTELIS sa ceara clientului sa confirme ca renunta la furnizarea Serviciului, iar Clientul intelege si accepta sa raspunda  la aceasta cerere, printr-o notificare scrisa trimisa pe fax, posta sau email.


7.2 Clientul accepta ca IPTELIS isi rezerva dreptul de a termina Credentialele de acces ale Clientului, incluzand username si parola, sau poate suspenda partial sau total furnizarea Serviciului din urmatoarele motive, fara a fi limitat la ele :(a.)  Daca Clientul a actionat necorespunzator sau nu a respectat conditiile prezente in “Termeni si conditi” (b.) Clientul a furnizat date incomplete, incorecte sau false catre IPTELIS sau (c.) IPTELIS decide sa intrerupa furnizarea acestui Serviciu.


7.3 Clientii , cu exceptia celor ce sunt sub contracte cu durata determinata, pot alege sa termine furnizarea Serviciului, fara invocarea unei cauze , oricand doresc. La terminarea ServiciuluiClientul ia la cunostinta si accepta ca IPTELIS nu are obligatia sa re- trimita , forwardeze mesaje, voicemails, inregistrari audio sau alt continut media rezident pe serverele sale. Clientul ia la cunostinta si accepta ca are obligatia sa sa-si salveze continutul media ce ii apartine, inainte de a solicita terminarea Serviciului catre IPTELISClientul ia la cunostinta si accepta ca imediat dupa terminarea furnizarii Serviciului, din orice motiv, numarul de telefon ce era asignat in cadrul abonamentului poate fi re-asignat imediat catre alt Client al Serviciului. Deasemeni, Clientul accepta ca dupa  terminarea Serviciului, fisierele media continut ce apartineau Clientului pot fi sterse imediat, fara notificare prealabila.



8. CONDITIA DE NE-REVANZARE A SERVICIULUI


Clientul ia la cunostinta si agreaza  ca sub nici o forma nu va reproduce, copia, revinde sau exploata in forma comerciala orice portiune a Serviciului, sau va permite sau ceda folosirea sau accesul la Serviciu catre o terta persoana sau entitate juridica.

 

9. COD DE CONDUITA AL CLIENTILOR SI UTILIZATORILOR


Clientul intelege si agreaza ca toata informatia, mesajele, apelurile si datele (Continutul) trasmise prin intermediul Serviciului sunt numai responsabilitatea persoanei care le-a generat. De aceea Clientul este raspunzator de Continutul  generat prin folosirea Serviciului, iar IPTELIS nu poate fi facut raspunzator in nici un fel de calitatea, informatia si integritatea Continutului sau de erori sau omisiuni ale  Continutului.
Clientul ia la cunostinta si accepta ca IPTELIS poate salva si stoca Continutul si il poate pune la dispozitia la cererea legii sau daca dezvaluirea acestuia este necesara pentru (a.)  Pentru a verifica conformitatea lui cu cerintele specificate in acest document (b.)  Sa fie in conformitate cu legile in vigoare (c.) Protejeaza drepturile IPTELIS, sau ale Clientilor


Clientii iau la cunostinta si agreeaza ca prin folosirea Serviciului (a.) sa nu transmita continut ce contine informatii cu caracter defaimator, abusiv, obscen, ce instiga la ura sau pot cauza prejudicii in orice fel (b.)sa nu efectueze activitati ilegale (c.) sa nu pretinda identitatea unui individ sau ale unei organizatii (d.) sa nu interfereze sau sa incerce sa perturbe sau sa opreasca activitatea serverelor si echipamentelor IPTELIS aferente Serviciului (e.) sa nu intercepteze, manipuleze sau sa altereze  in orice fel  transmisiile efectuate prin Serviciu (f.)sa nu incerce colectarea si stocarea datelor ce apartin altor Clienti ai Serviciului (g.) sa nu incerce trasmiterea de mesaje promotionale nesolicitate in orice forma, scrisa sau vocala, oferte nesolicitate, spam audio sau scheme piramidale de marketing.

 

Continuarea inregistrarii in Serviciu reprezinta acceptul Clientului pentru Termenii si Conditiile afisate mai sus.

(update ..

  • Monitorizarea activitatii agentilor
  • Rapoarte avansate de activitate ale agentilor (timp, ora, SLA, timp de raspuns, numar de apeluri, etc..)
  • IVR (Interactive Voice Response)
  • Cozi de distributie apeluri
  • Locatii distribuite, work from home
  • CTI (Computer telephony Integration) - integrarea cu diverse aplicatii de contact center
  • Inregistrarea apelurilor
  • Custom Dashboards cu diversi parametri de performanta (KPI)

Telefonie VoIP  

  • tarife apeluri avantajoase 
  • Disponibil pe dispozitive multiple
  • Numere de telefon locale si internationale

Functii de centrala telefonica PBX

  • Transfer conditional de apeluri
  • Cascadare, transferul, parcarea si preluarea apelurilor
  • Do-not-disturb (nu deranjati!)
  • Functia " follow me "
  • Reguli inteligente de rutare apel in functie de data si ora apelului
  • Muzica in asteptare (music on hold)
  • voicemail

Functii avansate

  • IVR - Interactive Voice response
  • Audio conferinta
  • Inregistrarea apelurilor
  • Mesaje de intampinare personalizate
  • Functii call center (cozi distributie apeluri)
  • Virtual FAX
  • Integrarea cu email si aplicatii web
  • Click2call

Cost control avansat

  • posibilitatea de a pune o limita lunara pe fiecare utilizator
  • blocarea accesului catre anumite destinatii
  • acces online la jurnalul cu apelurile efectuate